
MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Opis działań reklamowych:
Przeprowadzono kampanię informacyjną o zasięgu ogólnopolskim w grupie docelowej 18 (kobiety/mężczyźni) w medium społecznościowym Facebook dotyczącą projektów wspierających kadry i mieszkańców Domów Pomocy Społecznej w związku z pandemią COVID-19 poprzez:
-
uruchomienie i obsługę promocji jednego posta MRPiPS uwzględniającego spot video i krótki tekst z linkiem do strony MRPiPS,
-
zakup mediów na potrzeby kampanii,
Czas trwania:
20-24.07.2020 r.
Grupa docelowa:
Cała Polska (kobiety i mężczyźni 18+).
Cel kampanii:
Dotarcie do jak największej liczby osób z informacją na temat wsparcia dla Domów Pomocy Społecznej udzielonego w ramach Funduszy Europejskich i budżetu państwa.
Projekt w liczbach
1,2 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
800 tys
WEJŚĆ NA STRONĘ WWW
5
DNI TRWANIA KAMPANII