
SIGMA
W ramach współpracy przygotowano plan kampanii internetowej na rynku słowackim
i ukraińskim oraz jej realizację. Kampania miała na celu dobranie takich narzędzi marketingowych, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych odbiorców, w szczególności do klientów branżowych na terytorium Słowacji i zachodniej Ukrainy.
Uzyskano zarówno rozpoznawalność marki SIGMA jak i produktów, które SIGMA ma w swojej ofercie, a w szczególności systemów ogrodzeń betonowych.
Kolejna realizacja obejmowała modernizację strony internetowej / www.sigma.tm.pl / - poprawa szaty graficznej, zastosowania funkcjonalne, integracja witryny z portalami społecznościowymi tj. facebook oraz tłumaczeniem na języki: angielski, słowacki i ukraiński.
Następnie zorganizowano spotkania z potencjalnymi kontrahentami na rynku słowackim jak i ukraińskim z branży budowlanej i projektowej celem negocjacji handlowych.
Usługa obejmowała organizację szkoleń, wynajem hotelu z salą konferencyjną
i cateringiem, zakwaterowanie pracowników firmy SIGMA oraz zapewnienie tłumacza.
Projekt w liczbach
1,5 mln
ODSŁON STRONY WWW
24
ZORGANIZOWANE SPOTKANIA
2
MIESIĄCE TRWANIA PROJEKTU