
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU
Opis działań reklamowych:
a) przygotowanie oraz publikacja artykułów w prasie regionalnej oraz w prasie lokalnej
w województwie dolnośląskim,
b) przygotowanie oraz publikacja artykułów w Internecie – na serwisach informacyjnych w/w gazet oraz na serwisach lokalnych
c) przygotowanie postów informacyjnych w mediach społecznościowych – na fanpage-ach w/w serwisów,
d) przygotowanie artykułów w Internecie w branżowej sekcji serwisu, w której publikowane są informacje dot. rynku rolnego dla województwa dolnośląskiego,
e) reklama display – emisja formatów w formie stałej na serwisie regionalnym,
f) reklama video – przygotowanie i emisja reklam video w Internecie w zasięgu regionalnym na województwo dolnośląskie,
g) reklama efektywnościowa – emisja reklam w zasięgu województwa dolnośląskiego,
h) reklama SMS – przygotowanie jak i wysyłka wiadomości do określonej grupy odbiorców zamieszkałych na terenie województwa dolnośląskiego.
Czas trwania:
1.09.2020-30.11.2020
Grupa docelowa:
Turyści przebywający na terenie Polski.
Cel kampanii:
Głównym celem kampanii było przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej Powszechnego Spisu Rolnego 2020, przy wykorzystywaniu mediów prasowych
i internetowych, które swoim zasięgiem dały gwarancję dotarcia z komunikatem o spisie rolnym do rolników zlokalizowanych w województwie dolnośląskim.
Projekt w liczbach
2,5 mln
ODBIORCÓW KAMPANII
620 tys
KLIKNIĘĆ REKLAMY
3
MIESIĄCE TRWANIA KAMPANII
Galeria Projektu



